Pàgines

PROJECTEM FUTUR: COMPARTIM HISTÒRIES D’ARA I D’ABANS


 

L’alumnat de primer de secundària ha llegit la història de l’Oriol i la Laia, Presoners del mar. El dimecres dia 8 de març, ha parlat amb el seu autor, Arturo Padilla, que els ha explicat totes les claus que inspiren i construeixen la novel·la. A la trobada, s’ha dialogat sobre l’amor, la necessitat de lluita per sobreviure o la pervivència de les llegendes o mites clàssics. 



Algunes de les idees sorgides de la lectura crítica les podeu trobar al blog La veu escrita.

A mi m’ha agradat la novel·la en general, però la història que més m’ha agradat ha sigut l’aventura de la Sara i el Trapella. M’ha agradat sobretot perquè trobo que la Sara és molt valenta i potser m’ha agradat més perquè tenen una edat més semblant a la meva. També està molt bé la història de l’avi de l’Oriol. Trobo que és divertit que al final el Trapella i la Sara siguin la Laia i l’Oriol. Penso que aquesta novel·la d’amor i aventures està molt ben escrita i m’agrada el suspens que es crea, ja que com que no llegeixes tota l’estona la mateixa història llegeixes i llegeixes fins que t’acabes el llibre. M’encanten els moments a la platja de còdols i que al principi s’odiïn.
CHLOÉ GONZÀLEZ BUONOCORE

Aquesta i altres històries que irradien esperança, com diu l’Arturo Padilla de Juan, us esperen a la biblioteca del centre. Deixa’t atrapar!
   

         El dilluns, va ser el moment de preservar la tradició oral: escoltem per després explicar. Les mestresrecuperadores de contes (Rosa Sensat) van convertir la biblioteca en un espai ple d’encanteris, i de prínceps i princeses. Gràcies a les dos, Teresa i Teresa. Conte contat ja és explicat! 



Explica històries
Comparteix lectures
Projecta el futur

Viu la biblioteca